Zostaw kontakt

Wszelkie dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Informacją.

Prografix na I love marketing

13-15 marca 2019 roku w Warszawie odbyła się już VII edycja konferencji I love marketing #ilovemkt. W tym roku udział w wydarzeniu wzięła także firma Prografix. W ciągu trzech dni można było odwiedzić stoisko naszej firmy w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach. Uczestnicy drugiego dnia konferencji wysłuchali prelekcji Prezesa Bartosza Mateji na temat nowych możliwości druku danych zmiennych.

I love marketing potrwała trzy dni, każdemu z nich odpowiadał temat przewodni. Na scenie wystąpiło wielu znanych specjalistów z dziedziny marketingu.

Pierwszy dzień poświęcony był influencer marketingowi. Praktycy i eksperci opowiadali o podstawach influencer marketingu oraz zasadach współpracy między influencerem a marką. Pokazywali sposoby na tworzenie dobrych kampanii z twórcami internetowymi, zastanawiali się także nad przyszłością influencer marketingu. Poruszony został także problem wiarygodności treści reklamowych w sieci. Wystąpili m .in. eksperci oraz praktycy z Abstrachuje TV, Brand24, ​Mediafun. Doświadczeniem z uczestnikami konferencji podzielili się także dziennikarz i prezenter Tomasz Kammel oraz youtuberka Ewa Grzelakowska-Kostoglu (Red Lipstick Monster).

Prelekcje drugiego dnia konferencji #ilovemkt dotyczyły zakresu szeroko pojętego marketingu. W tym dniu miało miejsce wystąpienie Prezesa Prografix. Bartosz Mateja opowiadał o tym dlaczego „Świat Offline jest już światem digital”.  Wszyscy uczestnicy mogli się dowiedzieć jak zwiększyć efektywność w komunikacji marketingowej i wzmacniać pozytywne doświadczenia z marką oraz jak łączyć komunikację online i offline? Padły także odpowiedzi na pytanie dlaczego łączenie offline (m.in. digital paper) z online`m zwiększa konwersje na sprzedaż?

Prelegent drugiego dnia, bloger i trener w branży marketingowej Paweł Tkaczyk,  przekonywał publiczność, że dobra opowieść sprzedaje lepiej niż inne formy promocji. Natomiast ekspert z działu marketingu salonów Agata, zdradzał triki marketingowe, które się sprawdzają. Specjalista z Freshmail doradził  jak konstruować newslettery, które będą chętnie przeglądane i czytane.

Trzeci dzień natomiast był poświęcony Social Mediom. Prelegenci odpowiadali na pytania związane z prywatnością i danymi w e w sieci internauci. Janina Bąk, wykładowczyni statystyki w Trinity College w Dublinie, jak zawsze humorystycznie przedstawiła ważność zbierania i analizowania danych. Użytkownicy dowiedzieli się także o efektywnych wykorzystaniu emocji podczas komunikacji z klientami w mediach społecznościowych.

Ważnym elementem konferencji #ilovemkt było aktywne uczestnictwo audytorium w ocenie prezentacji. Pulę wynagrodzenia dla prelegentów podzielono zgodnie z głosami uczestników w specjalnej aplikacji. w specjalnej aplikacji. Prezentacja Bartosza Mateji weszła w 10 najlepszych prelekcji drugiego dnia wydarzenia. Dzięki licznym głosom uczestników Prografix ponownie będzie na scenie #ilovemkt już w październiku 2019 roku w VIII edycji I love marketing.

Wygraną w finale kwotę Bartosz Mateja przekazał Arturowi Papieżowi na potrzebne leczenie.