Zostaw kontakt

Wszelkie dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Informacją.

Prografix na konferencji Multichannel marketing. Włącz direct mail!

Prografix został partnerem konferencji „Multichannel Marketing. Włącz Direct Mail!”, która odbyła się 21 marca w Warszawie. Wśród prelegentów – Prezes firmy Bartosz Mateja, który pokazał jak dzięki druku danych zmiennych oraz łączeniu online z offline wzmocnić pozytywne doświadczenia Klienta z marką.

Konferencja Multichannel marketing. Włącz direct mail![ to wyjątkowe spotkanie, służące wymianie wiedzy oraz budowaniu relacji biznesowych. To wydarzenie, którego celem jest edukacja rynku i dostarczanie jego uczestnikom najwyższej jakości praktycznej wiedzy w zakresie skutecznego marketingu wielokanałowego.

Wśród prelegentów – naukowcy oraz praktycy. Podczas konferencji zaprezentowane zostały ciekawe i skuteczne kampanie B2C i B2B, które wykorzystywały dostępne kanały komunikacji marketingowej, w tym Direct Mail. Można było się dowiedzieć o RODO w kontekście marketingu bezpośredniego. Przedstawione zostały także wyniki badań dotyczących percepcji komunikacji reklamowej w Polsce oraz badań neuromarketingowych w zakresie reakcji mózgu na drukowaną i cyfrową formę komunikacji. Wszystkie opracowania udowodnili, że druk działa lepiej na mózg człowieka, niż reklama cyfrowa. Informacje przeczytane na papierze zostają w naszej pamięci na dłużej, niż te z ekranów komputera czy smartfonu.

Prezes Prografix Bartosz Mateja pokazał nowe możliwości customizacji i personalizacji w druku danych zmiennych (VDP) i udowodnił efektywność VDP w połączeniu z kanałami mobile i online, w ramach zintegrowanej komunikacji marketingowej. Pokazane przykłady udowodnił, że kreatywne dodawanie i łączenie kanałów komunikacji to sztuka przynosząca znaczące korzyści.

Organizatorem konferencji był Dziennik Gazeta Prawna. Na liście partnerów oprócz Prografix, znaleźli się także Poczta Polska, Polskie Stowarzyszenie Marketingu oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklam.